ooh logo

Zapraszamy na nasze stoisko na Festiwalu Marketingu

[vc_row][vc_column][vc_empty_space][vc_column_text] Jest nam niezmiernie miło zaprosić Państwa na nasz targowy debiut. Już 9-10 września 2016 roku w Warszawie, w hali EXPO XXI odbędzie się Festiwal Marketingu, Druku i Opakowań – największa impreza targowa branży reklamowej w drugiej połowie roku. Jej organizatorem jest uznane w branży wydawnictwo OOH Magazine, które dociera do każdej agencji reklamowej w […]

IMGP2640

Montaż billboardu klasy premium

[vc_row][vc_column width=”1/2″][vc_column_text] Prezentujemy ciekawą fotorelację z montażu tablicy reklamowej segmentu premium, czyli naszego flagowego modelu billboardu. Poniższa tablica została wykonana kompleksowo – od odpowiedniego projektu budowlanego, przez uzyskanie pozwolenia na budowę aż do jej montażu pod okiem kierownika budowy. Cieszy nas bardzo wzrastająca świadomość wśród Klientów, którzy cenią sobie legalne rozwiązania. Dlaczego billboardy powinny być […]

Konstrukcja reklamowa 12x6m

Reklama przy autostradzie, drodze krajowej

Bez wątpienia reklama przy autostradzie czy jakiejkolwiek innej drodze podobnej klasy (np. reklama przy drodze krajowej) stanowi doskonałą inwestycję i sposób na dotarcie do szerokiego grona klientów. Rozwój sieci dróg szybkiego ruchu w Polsce pozwala na ciągły rozwój tej formy reklamy. Najważniejszymi atutami, przemawiającymi za sensownością takich inwestycji, jest ilość dziennych kontaktów z reklamą. Autostrada […]

mala bezgrafika0001

Regulacje prawne

[vc_row][vc_column][vc_custom_heading text=”Ustawa krajobrazowa” font_container=”tag:h2|font_size:23|text_align:left” google_fonts=”font_family:Open%20Sans%3A300%2C300italic%2Cregular%2Citalic%2C600%2C600italic%2C700%2C700italic%2C800%2C800italic|font_style:400%20regular%3A400%3Anormal”][vc_column_text] Rynek reklamy zewnętrznej w Polsce jest regulowany przez wiele ustaw i przepisów – m.in. Prawo budowlane. W ciągu ostatnich miesięcy dużą popularność zdobyła tzw. Ustawa Krajobrazowa z dnia 24 kwietnia 2015 roku. Jej celem i założeniem było takie uzupełnienie już istniejących ustaw, aby w sposób maksymalnie mocny zwiększyć kontrolę nad reklamą zewnętrzną, […]

Safe billboard 01

Tablice reklamowe a bezpieczeństwo

[vc_row][vc_column][vc_column_text] Artykuł który Państwo czytacie został zainspirowany wieloma pytaniami, z którymi spotykamy się każdego dnia naszej działalności. Na wstępie warto zaznaczyć, iż każda konstrukcja reklamowa jest budowlą. Idąc za tą definicję należy pamiętać, że priorytetem w produkcji takich reklam, bilbordów czy tablic reklamowych jest i zawsze musi być bezpieczeństwo. Jakiekolwiek odstępstwa, półśrodki, prowizoryczne rozwiązania czy […]

kampania billboardowa e1430387484335

Reklama na billboardach

Wielu przedsiębiorców, którzy nie mieli jeszcze styczności z reklamą zewnętrzną (outdoorową) zastanawia się, jakie są koszty związane z planowaniem i realizacją kampanii billboardowej. Pytanie jest bardzo trudne i nie ma na nie jednej uniwersalnej odpowiedzi. Postaramy się w poniższym artykule opisać składowe, które wpływają na koszty reklamy na billboardach. Wielu przedsiębiorców, którzy nie mieli jeszcze […]

IMG 2555 e1430210304928

Montaż billboardów od kuchni

[vc_row][vc_column width=”1/1″][vc_column_text] Montaż billboardu to rzecz bardzo ważna, wpływająca na bezpieczeństwo nie tylko konstrukcji reklamowej, ale i otoczenia. Stawiamy bardzo duży nacisk, aby wszelkie montowane przez nas bilbordy były stabilne i bezpieczne, a tym samym służyły klientom przez wiele lat. Każdy billboard, jak wspomnieliśmy w naszym artykule dotyczącym budowy billboardu musi posiadać odpowiednie obciążenie. W […]

tablice unijne kraków1

Dostałeś pomoc z Unii Europejskiej?

Masz obowiązek poinformować o tym społeczeństwo Od 2004 roku Fundusze Europejskie w naszym kraju są jednym z istotniejszych zastrzyków finansowych, dzięki którym łatwiej o realizację różnego rodzaju inwestycji infrastrukturalnych, które dodatkowo pobudzają przedsiębiorczość opartą o innowacyjne przedsięwzięcia i odkrycia naukowe. Dzięki nim wiele firm może się rozwijać poprzez zakup sprzętu czy organizację szkoleń dla pracowników. […]

billboardblog1 e1538375703588

Strategiczne miejsca na bilbord zajęte?

[vc_row][vc_column][vc_column_text] Pomyśl o wynajęciu jeszcze lepszej powierzchni reklamowej Jednym z najprostszych i najskuteczniejszych sposobów na poinformowanie ogromnej rzeszy osób o prowadzonych akcjach promocyjnych, rozpoczęciu sprzedaży nowego produktu lub na zaistnienie w świadomości przyszłych odbiorców jest wykorzystanie ogromnych tablic reklamowych, najlepiej stojących w miejscach często uczęszczanych. Gdy uda nam się zaprezentować naszą akcję na wielkich, przykuwających […]

billboardblog1 e1538375703588

Pokaż się i daj się zapamiętać!

[vc_row][vc_column][vc_column_text]Najtrudniejszym etapem budowania świadomości marki jest przebicie się do świadomości większej ilości osób. Charakterystyczne logo, barwy czy chwytliwe hasła reklamowe współgrające z pozostałymi elementami to absolutne podstawy. Jednak aby branding miał rację bytu, musi zostać wykonany pierwszy krok – prezentacja. Dyskretne, nienachalne metody owszem, mogą być skuteczne, jednak nie zapewnią natychmiastowego efektu. Inaczej sprawa wygląda […]

billboardblog1 e1538375703588

Profesjonalna reklama w Krakowie szansą na sukces

[vc_row][vc_column][vc_column_text]Oczywistym jest, że stopień trudności zdobywania popularności jest proporcjonalny względem wielkości miejscowości – w dużych miastach szansa na zdobycie sławy jest zdecydowanie mniejsza, niż w niewielkich, lokalnych społecznościach. Wynika to z kilka czynników takich jak konkurencja, zróżnicowanie społecznościowe, czy rozłożystość terenu. Dla przykładu – pozostawiając ulotki w centrum miasta o powierzchni 10 km kwadratowych, szansa […]

billboardblog1 e1538375703588

Przebij się do masowej świadomości dzięki tablicom reklamowym przy drogach wzmożonego ruchu

[vc_row][vc_column][vc_column_text] Najprostszym sposobem by trafić do potencjalnego odbiorcy jest wizualny przekaz reklamowy. Najlepiej jeśli „chwyta” atrakcyjnym hasłem, nie pozostawia obojętnym, zwraca uwagę. Nie może zostać przegapiony, dlatego też zaleca się czytelne, jasne, wielkogabarytowe formy. Jednak nic nam po tym, jeśli szanse na jego zauważenie będą niewielkie. Powinien być zatem usytuowany w miejscu uczęszczanym przez sporą […]