fbpx
blog2019-08-22T09:09:35+02:00

Blog o reklamie zewnętrznej

Skontaktuj się z nami

Naszą misją jest nie tylko dostarczanie rozwiązań z zakresu reklamy zewnętrznej, ale również współtworzenie spójnej przestrzeni publicznej i edukowanie społeczeństwa w zakresie pozytywnego zastosowania outdooru bez szkody dla otoczenia. Zachęcamy do zapoznania się z naszym blogiem, na którym będziemy publikowali ciekawe informacje i porady.

1209, 2019

Formy, rodzaje i nośniki reklamy zewnętrznej

Hasło "reklama zewnętrzna" odmieniane bywa przez wszystkie przypadki. Wiedza na temat tego czym tak na prawdę jest reklama zewnętrzna bywa jednak często niepełna, niedokładna lub po prostu chaotyczna. Czym jest to spowodowane? Otóż od lat nikt nie pokusił się o usystematyzowanie tej wiedzy. Poniżej postaramy się przybliżyć Państwu różne rodzaje i nośniki reklamy zewnętrznej - zaznaczamy niemniej, że będzie to jedynie esencja wiedzy. Na

509, 2019

Jak zaprojektować dobry billboard?

Reklama billboardowa to bardzo interesujący i przynoszący sporo korzyści sposób promocji. Billboardy i tablice reklamowe są integralną częścią przestrzeni publicznej - zarówno treść jak i forma muszą być spójne i współgrające z otoczeniem. Samemu procesowi projektowania grafiki warto poświęcić więcej uwagi: inwestycja w outdoor nie należy do najtańszych, jednak dobrze przeprowadzona kampania gwarantuje bardzo wysoką stopę zwrotu i dotarcie do olbrzymiej ilości potencjalnych klientów.

908, 2019

Wymiary i formaty billboardów reklamowych

Reklama zewnętrzna to jedna z najbardziej atrakcyjnych form i sposobów na przekazywanie komunikatów reklamowych w kierunku potencjalnych klientów. Billboardy reklamowe, używane jako jeden z głównych nośników reklamowych, występują w wielu formatach - zarówno standardowych jak i w pełni indywidualnych. Podejmując temat inwestycji w tablice reklamowe warto zastanowić się nad kilkoma aspektami i dopasować format konstrukcji reklamowej do konkretnych warunków, rodzaju drogi przy której reklama

2703, 2019

Reklama wolnostojąca – rodzaje i zalety

Konstrukcje reklamowe wolnostojące to jedna z najczęściej spotykanych form reklamy zewnętrznej. Służą one do eksponowania reklam wielkoformatowych wzdłuż dróg. Największe formaty można spotkać przy drogach krajowych, ekspresowych i wzdłuż autostrad. Reklama wolnostojąca wyróżnia się tym, że nie jest trwale połączona z gruntem. Cała konstrukcja jest postawiona na gruncie, stosownie obciążona (np. krawężnikami, płytami betonowymi itp.) i bardzo łatwa do zdemontowania. Wskazana łatwość demontażu nie

1703, 2019

To już 10 lat

Tak, to już 10 lat. Od 10 lat, każdego dnia dokładamy naszych największych starań, by dostarczać Państwu najbezpieczniejsze konstrukcje reklamowe w Polsce. Przez ten czas zbudowaliśmy i zainstalowaliśmy kilkaset konstrukcji reklamowych i billboardów w całym kraju - od Bałtyku po Podhale. Przemierzając drogi ekspresowe i autostrady cieszy nas, że tak wiele profesjonalnych reklam wielkoformatowych jest naszym udziałem. Naszą największą dumą i rekomendacją są nasi Klienci,

903, 2019

Wady i zalety reklamy zewnętrznej

Przewrotny tytuł, prawda? Czy reklama zewnętrzna może mieć jakiekolwiek wady? Odpowiedź na to pytanie nie jest taka łatwa ani oczywista. Zdradzimy jednak puentę: warto w nią inwestować! Przyjęło się uważać (i słusznie!), że reklama zewnętrzna, popularnie zwana reklamą outdoorową, niesie za sobą same korzyści i plusy. Jest to prawdą - reklama zewnętrzna to najpopularniejszy i najskuteczniejszy sposób dotarcia do potencjalnego klienta. Co to jednak