Bilboardy w reklamie rekrutacyjnej

Chcesz znaleźć idealnych pracowników, ale nie wiesz, jak do nich dotrzeć? Pomyśl o możliwościach, jakie dają bilboardy w reklamie rekrutacyjnej! To rozwiązanie przyniesie Ci więcej korzyści, niż myślisz. Przeczytaj artykuł i dowiedz się, jak wykorzystać ten rodzaj reklamy w Twojej branży. Wyniki, jakie osiągniesz, mogą Cię zaskoczyć!

Reklama rekrutacyjna wielkoformatowa a Internet

Dziś świat przeniósł się do online‘u. Wszyscy tam są – stolarze, nauczyciele, kucharze, malarze, managerowie, mniejsze i większe firmy produkcyjne, a nawet lekarze. Wydaje się, że ta tendencja do zmiany w sposobie funkcjonowania jest wzrostowa. I faktycznie w pewnych sferach tak jest. Internet zdominował nasze życie na wielu poziomach. Nie oznacza to jednak, że wyeliminował świat realny! W rzeczywistości wielu ludzi nie korzysta z internetu tak, jak byśmy tego chcieli – nie zapominajmy o tym. Z tego względu szansa na dotarcie do konkretnej grupy odbiorców nie zawsze jest łatwa, ponieważ ci, których szukamy, nie żyją online. Oni najlepiej funkcjonują w realu.

Być może od dawna próbujesz znaleźć pracowników na konkretne stanowiska, ale w żaden sposób nie potrafisz do nich trafić. Sięgasz po Facebook Ads, Google Ads, wysyłasz mnóstwo ofert na znanych Ci portalach internetowych, ale efekty Twoich działań nadal są nijakie. Jak myślisz – dlaczego?

Nie wszyscy szukają pracy w sieci

Ogłoszenia w serwisach społecznościowych, kampanie SEM itd. są potrzebne. Jednak jeśli chcesz się wyróżnić na tle konkurencji, reklama rekrutacyjna wielkoformatowa może Ci w tym pomóc! Precyzyjnie dotrzesz do potencjalnych kandydatów, jednocześnie poszerzając zasięg swojej reklamy rekrutacyjnej o osoby, które aktywnie nie korzystają z internetu.

Zastanów się nad tym, jak wykorzystasz potencjał bilboardów w Twojej reklamie rekrutacyjnej. Wiedz, że taka forma promocji nie tylko poinformuje duże grono odbiorców o aktualnych wakatach, ale również będzie budować świadomość Twojej marki. Billboardy to świetna forma reklamy, która może przyciągnąć uwagę wielu osób. Ludzie, których szukasz niekoniecznie znajdą Cię w internecie. Musisz wyjść im naprzeciw.

Bilboardy reklama rekrutacyjna a lokalizacja

Tym, co wyróżnia bilboardy w reklamie rekrutacyjnej jest lokalizacja. Miejsce, w którym się znajdują, jest najważniejsze. Kampanii typu outdoor nie da się wyłączyć. Ktoś, kto stale ogląda Twoje treści, nie może być wobec nich obojętny. Chcesz znaleźć ludzi z danego regionu? Pomyśl o reklamie typu OOH Reklama zewnętrzna to potężna i skuteczna forma promocji. Łatwo ją zapamiętać, trudno przeoczyć.

Najlepsze bilboardy w reklamie rekrutacyjnej

Bilboardy przykuwają wzrok. Czasem na zdobycie uwagi masz nawet 5 minut, np. gdy wiesz, że ktoś na Twoją reklamę będzie patrzył, czekając na zielone światło. Czasem musisz wykorzystać 5 sekund. Ważne, by Twój przekaz był jasny i precyzyjny. Tylko w ten sposób osiągniesz sukces. Pamiętaj również, że w przypadku tej formy promocji wielkość ma znaczenie.

Konstrukcje reklamowe powinny być stabilne i bezpieczne. Twój billboard musi być czytelny i atrakcyjny wizualnie! Różne reklamy zewnętrzne dadzą Ci różne możliwości. Zanim zdecydujesz się na konkretny rodzaj, przeanalizuj, która z form promocji będzie dla Ciebie najodpowiedniejsza. Uważaj – gdy zdecydujesz się na reklamę rekrutacyjną w formie bilboardów, szybko osiągniesz zamierzone efekty.

Masz pytania? Potrzebujesz wsparcia? Skontaktuj się z nami. Nasi specjaliści udzielą Ci porady i pomogą w realizacji skutecznej reklamy rekrutacyjnej. Oferujemy najbezpieczniejsze konstrukcje reklamowe w Polsce.