Jak wybrać najlepszą lokalizację na reklamę zewnętrzną?

Postawione w temacie artykułu pytanie towarzyszy naszym Klientom, co oczywiste również nam, od początku naszej działalności. Czymże bowiem jest nawet najlepiej wykonana konstrukcja reklamowa, kiedy nie może być ona eksponowana w możliwie najlepszej lokalizacji? Postaramy się wskazać Państwu najbardziej kluczowe czynniki, o których warto pamiętać wybierając działkę pod reklamę.

Gdzie szukać działek pod reklamę?

Elementarne pytanie, na które niestety nie ma dobrej odpowiedzi. Skąd bowiem „wziąć” działkę na której dobrze prezentować się będzie reklama OOH? Firmy dysponujące własnymi gruntami należą do największych szczęśliwców, oni bowiem ten niekiedy najtrudniejszy etap mają za sobą.

Poszukiwania warto rozpocząć w Internecie, zarówno na lokalnych portalach ogłoszeniowych, na lokalnych profilach „Spotted” w serwisie Facebook czy w serwisie OLX. To są miejsca, gdzie najszybciej i najłatwiej znajdziemy namiary do właścicieli, obejrzymy grunty na mapach czy Street View. Drugą metodą jest praca organiczna, można rzec – u podstaw. Polega ona na mozolnych odwiedzinach kolejnych domów w pobliżu interesującego nas gruntu – często lokalni mieszkańcy najlepiej wiedzą, kto jest właścicielem danego skrawku terenu. Z doświadczenia naszych Klientów wiemy, że to najbardziej żmudna ale i przynosząca najwięcej korzyści metoda.

Audyt miejsc pod reklamę

Z myślą o wygodzie naszych Klientów wprowadziliśmy do naszej oferty usługę polegającą na audycie gruntów pod reklamę. Jak to działa? Po otrzymaniu dokładnego numeru działki (najlepiej w formie bezpośredniego odnośnika do portalu Geoportal), nasi pracownicy najpierw oceniają grunt pod kątem technicznym – pierwszy, roboczy pomiar na Geoportalu pozwala ocenić, czy na danej działce zmieści się reklama a jeśli tak – jak duża mogłaby ona być.

Bierzemy pod uwagę takie parametry jak odległość od krawędzi sąsiednich działek, widoczność z drogi, odległość od tejże drogi (zgodnie z Ustawą o drogach publicznych). W sytuacji gdy pierwsze dane są obiecujące, po uzgodnieniach z Klientem udajemy się w teren, celem przeprowadzenia dokładniejszej wizji lokalnej. Polega ona zarówno na obejrzeniu działki, sfotografowaniu jej z ziemi i powietrza oraz wizualnej ocenie najazdu, tj. widoczności potencjalnej reklamy z najbliższej drogi.
Tak przeprowadzony audyt komasujemy w formę elektroniczną – Klient otrzymuje od nas pełen raport w pliku PDF, w którym znajdują się powyżej opisane dane ale również nasze sugestie. Ponadto, na życzenie Klienta, w pliku z audytem znajduje się dedykowana danej lokalizacji oferta cenowa.

Baza miejsc pod reklamę

Masz miejsce, które idealnie nadaje się do instalacji billboardu? Nie wiesz jak się do tego zabrać, ile to kosztuje, jakie formalności trzeba przeprowadzić? Nic trudnego – pomożemy w każdym z tych aspektów. Jeżeli zdecydują się Państwo na zakup reklamy w naszej firmie, dożywotnio otrzymują od nas Państwo wsparcie, polegające na pomocy przy komercjalizacji nośnika. Jeżeli nie chcą Państwo sami inwestować w instalację reklamy, umieścimy Państwa działkę w naszej bazie danych, udostępniając dane lokalizacje zainteresowanym Klientom.

Szukasz miejsca, w którym mógłbyś postawić billboard dla Twojej firmy? Zgłaszają się do nas właściciele gruntów, którzy są zainteresowani ich udostępnianiem. Pomożemy w poszukiwaniach i doradzimy najlepsze rozwiązanie. Gdybyśmy nie posiadali interesującej działki, przygotujemy ofertę indywidualną dotyczącą pozyskiwania miejsc pod reklamę.