fbpx
blog2019-08-22T09:09:35+02:00

Blog o reklamie zewnętrznej

Skontaktuj się z nami

Naszą misją jest nie tylko dostarczanie rozwiązań z zakresu reklamy zewnętrznej, ale również współtworzenie spójnej przestrzeni publicznej i edukowanie społeczeństwa w zakresie pozytywnego zastosowania outdooru bez szkody dla otoczenia. Zachęcamy do zapoznania się z naszym blogiem, na którym będziemy publikowali ciekawe informacje i porady.

1306, 2016

Zapraszamy na nasze stoisko na Festiwalu Marketingu

Jest nam niezmiernie miło zaprosić Państwa na nasz targowy debiut. Już 9-10 września 2016 roku w Warszawie, w hali EXPO XXI odbędzie się Festiwal Marketingu, Druku i Opakowań - największa impreza targowa branży reklamowej w drugiej połowie roku. Jej organizatorem jest uznane w branży wydawnictwo OOH Magazine, które dociera do każdej agencji reklamowej w Polsce. Na naszym stoisku będzie można zapoznać się z

2104, 2016

Montaż billboardu klasy premium

Prezentujemy ciekawą fotorelację z montażu tablicy reklamowej segmentu premium, czyli naszego flagowego modelu billboardu. Poniższa tablica została wykonana kompleksowo - od odpowiedniego projektu budowlanego, przez uzyskanie pozwolenia na budowę aż do jej montażu pod okiem kierownika budowy. Cieszy nas bardzo wzrastająca świadomość wśród Klientów, którzy cenią sobie legalne rozwiązania. Dlaczego billboardy powinny być legalne? - spyta pewnie wielu spośród naszych czytelników. Odpowiedź jest bardzo

3006, 2015

Reklama przy autostradzie, drodze krajowej

Reklama przy autostradzie czy jakiejkolwiek innej drodze podobnej klasy (np. reklama na drodze krajowej) stanowi bez wątpienia doskonałą inwestycję i sposób na dotarcie do szerokiego grona klientów. Rozwój sieci dróg szybkiego ruchu w Polsce pozwala na ciągły rozwój tej formy reklamy. Najważniejszymi atutami, przemawiającymi za sensownością takich inwestycji, jest ilość dziennych kontaktów z reklamą. Aktualne dane GDDKiA podają, że ruch na autostradach przewyższa już

106, 2015

Regulacje prawne

Rynek reklamy zewnętrznej w Polsce jest regulowany przez wiele ustaw i przepisów. W ciągu ostatnich miesięcy dużą popularność zdobyła tzw. Ustawa Krajobrazowa z dnia 24 kwietnia 2015 roku. Jej celem i założeniem było takie uzupełnienie już istniejących ustaw, aby w sposób maksymalnie mocny zwiększyć kontrolę nad reklamą zewnętrzną, w szczególności uregulować ją tam, gdzie szpeciła krajobraz. Wspomniana ustawa modyfikuje definicję reklamy, do tej

805, 2015

Tablice reklamowe a bezpieczeństwo

Artykuł który Państwo czytacie został zainspirowany wieloma pytaniami, z którymi spotykamy się każdego dnia naszej działalności. Na wstępie warto zaznaczyć, iż każda konstrukcja reklamowa jest budowlą. Idąc za tą definicję należy pamiętać, że priorytetem w produkcji takich reklam, bilbordów czy tablic reklamowych jest i zawsze musi być bezpieczeństwo. Jakiekolwiek odstępstwa, półśrodki, prowizoryczne rozwiązania czy po prostu, oszczędności, mogą być tragiczne w skutkach. Każdy z

3004, 2015

Ile kosztuje kampania Billboardowa? – Cennik reklamy zewnętrznej

Wielu przedsiębiorców, którzy nie mieli jeszcze styczności z reklamą zewnętrzną (outdoorową) zastanawia się, jakie są koszty związane z planowaniem i realizacją kampanii billboardowej. Pytanie jest bardzo trudne i nie ma na nie jednej uniwersalnej odpowiedzi. Postaramy się w poniższym artykule opisać składowe, które wpływają na koszty reklamy na billboardach. W naszych rozważaniach posłużymy się przykładem niewielkiej firmy działającej lokalnie. W przypadku dużych przedsiębiorstw o