fbpx

Techniczne

W jaki sposób mierzy się skuteczność reklamy?

Dla wielkoformatowych reklam przydrożnych skuteczność mierzy się za pomocą wskaźnika widoczności. Korzysta się tutaj najczęściej z danych GDDKiA, która co kilka lat publikuje najświeższe raporty z obłożenia ruchem konkretnych odcinków dróg w Polsce. Weźmy przykład węzła s7 w Lubniu w Małopolsce. Średni dobowy ruch wynosi tam ok. 24000 pojazdów. Reklama w tym miejscu potencjalnie dotrze

Czy oferowane konstrukcje mogą być dwustronne?

Tak - w Billboard-X wszystkie konstrukcje reklamowe są w standardzie obustronne równoległe, tzn. posiadają profesjonalny system napinania banerów po obu stronach konstrukcji. Najważniejszym czynnikiem jest tutaj bezpieczeństwo - oba banery wzajemnie osłaniają się od wiatru, dzięki czemu tak banery jak i konstrukcja stalowa są mniej narażone na działanie trwałych sił. W przypadku gdy reklama wykorzystywana

Czy rusztowanie budowlane to bezpieczne rozwiązanie reklamowe?

Zdecydowanie NIE. Rusztowania budowlane zostały zaprojektowane jako urządzenia do montażu na budowach, najczęściej bezpośrednio do ścian budynków. Nikt nigdy nie obliczał ich jako nośników wolnostojących. Najprościej porównać rusztowania z profesjonalnymi konstrukcjami reklamowymi pod kątem obciążenia: rusztowania stawiane są na gruncie i odciągane stalowymi linkami mocowanymi w gruncie zwykłymi śledzikami (tak, takimi samymi jakimi stosuje się

Co to jest oświetlenie autonomiczne/solarne?

Oświetleniem autonomicznym nazywamy zestawy zasilane odnawialnymi źródłami energii - siłą wiatru lub promieniami słonecznymi. Tak zasilane zestawy nie wymagają dostarczania energii elektrycznej z sieci i pozwalają na oświetlenie reklam w miejscach pozbawionych dostępu do przyłączy elektrycznych. Szczegóły znajdą Państwo w zakładce Oświetlenie Billboardów W Polskich warunkach najlepiej sprawdzają się zestawy zbierające energię poprzez panele słoneczne, jednakże

Jakie są najpopularniejsze formaty konstrukcji reklamowych?

Wielkość reklamy powinna być dobierana pod konkretną lokalizację, np. uwzględniając rodzaj drogi i wymaganą odległość od jej krawędzi. Warto również dobierać wielkość reklamy pod kątem strefy wiatrowej w której będzie miała być ona umocowana. Uogólniając, można wymienić: reklamy miejskie: 504x238cm oraz 600x300cm; tablice reklamowe dla dróg krajowych: 10m x 3m tablice reklamowe dla tras ekspresowych:

Co to jest billboard?

Billboard to bardzo szerokie pojęcie i ma ono kilka znaczeń - najczęściej billboardem nazywamy tablicę reklamową służącą eksponowaniu danego przekazu (plakatu) reklamowego. Inna definicja każe nazywać billboardem właśnie wspomniany plakat reklamowy czyli część graficzną reklamy. Osoby niezwiązane na co dzień z branżą reklamową używają zamiennie kilku nazw odnoszących się do tego samego. Billboard można nazywać

Czym jest strefa wiatrowa?

Najprościej mówiąc strefa wiatrowa to określony stosownymi przepisami (ściślej PN-77/B-02011/Az1:2009) region Polski o danych parametrach obciążenia wiatrem. Do 2011 w naszym kraju mieliśmy 3 strefy, z czego Strefa II była podzielona na podstrefy 2a i 2b. Aktualnie Polska jest podzielona na 3 strefy wiatrowe: - Strefa 1 - obejmująca głównie obszar lądowy; - Strefa 2

Na jakim materiale drukowane są reklamy?

Projektowane i budowane przez nas konstrukcje reklamowe są zaplanowane do ekspozycji reklam na pełnych banerach. Nie stosujemy nieestetycznych siatek mesh. Naszym Klientom dajemy możliwość wyboru spośród trzech rodzajów banerów: powlekanych, blockout 510g i blockout 650g. Banery powlekane to klasyczne, białe banery które dobrze sprawdzają się w mniej wietrznych lokalizacjach. Banery serii blockout posiadają więcej atutów: