Naszą misją jest nie tylko dostarczanie rozwiązań z zakresu reklamy zewnętrznej, ale również współtworzenie spójnej przestrzeni publicznej i edukowanie społeczeństwa w zakresie pozytywnego zastosowania outdooru bez szkody dla otoczenia. Zachęcamy do zapoznania się z naszym blogiem, na którym będzie publikowali ciekawe informacje i porady.

tablica unijna

Dostałeś pomoc z Unii Europejskiej?

Masz obowiązek poinformować o tym społeczeństwo Od 2004 roku Fundusze Europejskie w naszym kraju są jednym z istotniejszych zastrzyków finansowych, dzięki którym łatwiej o realizację różnego rodzaju inwestycji infrastrukturalnych, które dodatkowo pobudzają przedsiębiorczość opartą o innowacyjne przedsięwzięcia i odkrycia naukowe. Dzięki nim wiele firm może się rozwijać poprzez zakup sprzętu czy organizację szkoleń dla pracowników.…

Czytaj więcej

Strategiczne miejsca na bilbord zajęte?

Pomyśl o wynajęciu jeszcze lepszej powierzchni reklamowej Jednym z najprostszych i najskuteczniejszych sposobów na poinformowanie ogromnej rzeszy osób o prowadzonych akcjach promocyjnych, rozpoczęciu sprzedaży nowego produktu lub na zaistnienie w świadomości przyszłych odbiorców jest wykorzystanie ogromnych tablic reklamowych, najlepiej stojących w miejscach często uczęszczanych. Gdy uda nam się zaprezentować naszą akcję na wielkich, przykuwających uwagę…

Czytaj więcej

Pokaż się i daj się zapamiętać!

Najtrudniejszym etapem budowania świadomości marki jest przebicie się do świadomości większej ilości osób. Charakterystyczne logo, barwy czy chwytliwe hasła reklamowe współgrające z pozostałymi elementami to absolutne podstawy. Jednak aby branding miał rację bytu, musi zostać wykonany pierwszy krok – prezentacja. Dyskretne, nienachalne metody owszem, mogą być skuteczne, jednak nie zapewnią natychmiastowego efektu. Inaczej sprawa wygląda…

Czytaj więcej

Profesjonalna reklama w Krakowie szansą na sukces

Oczywistym jest, że stopień trudności zdobywania popularności jest proporcjonalny względem wielkości miejscowości – w dużych miastach szansa na zdobycie sławy jest zdecydowanie mniejsza, niż w niewielkich, lokalnych społecznościach. Wynika to z kilka czynników takich jak konkurencja, zróżnicowanie społecznościowe, czy rozłożystość terenu. Dla przykładu – pozostawiając ulotki w centrum miasta o powierzchni 10 km kwadratowych, szansa…

Czytaj więcej

Przebij się do masowej świadomości dzięki tablicom reklamowym przy drogach wzmożonego ruchu

Najprostszym sposobem by trafić do potencjalnego odbiorcy jest wizualny przekaz reklamowy. Najlepiej jeśli „chwyta” atrakcyjnym hasłem, nie pozostawia obojętnym, zwraca uwagę. Nie może zostać przegapiony, dlatego też zaleca się czytelne, jasne, wielkogabarytowe formy. Jednak nic nam po tym, jeśli szanse na jego zauważenie będą niewielkie. Powinien być zatem usytuowany w miejscu uczęszczanym przez sporą ilość…

Czytaj więcej

Wyróżnij się, zostań zauważonym. Postaw na jakość i rozmiar!

To jaką strategię marketingową przyjmiemy oraz jakie narzędzia do jej realizacji wykorzystamy wpłynie na efekt finalny. Decydując się na półśrodki, najtańsze metody nie ma co liczyć na sukces. Jedynie przemyślane, konkretne sposoby są w stanie zapewnić dojście do wyznaczonego celu. Oszczędności na którymkolwiek etapie czy potknięcia natychmiast zostaną zauważone. Odbiorcy, w związku z coraz większym…

Czytaj więcej